سیـستم های همکاری در فروش موقعیتی عالی جهت کسب درآمد اینترنتی فراهم آورده اند ولی این موقعیت پتانسیلهای پنهان بسياري دارد که بخش عمده ی آن به اسکریپت مورد مصرف برای راه اندازی سیـستم مربوط می شود . در تمام اسکریپتها، یک سری امکانات پایه وجود دارد که خب جای بحثی باقی نمی گذارد ولی امکانات بسیار زیاد دیگر هم مورد نیاز است که در این پست گاهي از آنها را که به نظر من ارزش زیاد بالایی دارند، معرفی میکنم.
فروش مقاله,خرید نمونه سوال,سیستم همکاری در فروش,همکاری در فروش فایل,خرید و فروش فایل,خرید و فروش فایل های قابل دانلود,خرید نمونه سوال|همکاری در فروش
۱. بخش راهنمای
به نظر من، اولین و مهمترین بخشی که جهت یک اسکریپت همکاری در فروش مناسب باید در نظر گرفت، بخش ویژه آموزش بازاریابهاست. اینکه بازاریاب بداند بایستی چکار نماید و هرکاری را چطور انجام دهد، در واقع شیشه عمر سیستم همکاری در فروش است.
اما در این بخش چه چیزهایی نیاز است:
معرفی کلی سیسـتم و روش کاری آن
روش آموزش راه اندازی وبسایت (بلاگ) برای بازاریابی مناسب کالاها
معرفی انواع روشهای بازاریابی اینترنتی
روش شیوه پیاده سازی روشهای مختلف
ارائه پشتیبانی به بازاریابها از طریق فروم مخصوص آموزش دسته جمعی در این فروم.
آموزش کامل پیرامون کالاها (اما این مورد در مورد کالاها ی مثل انگشتر تشخیص حس یا دستبندهای پلاستیکی باوربالانس کاربر د ندارد!)
۲. بخش جوایز انعام ها
این سری یکی از مهمترین پارت هاست چرا که محل انگیزش بازاریابها جهت بهتر بیشتر کار کردن به شمار می رود… . پیش بینی چنین بخشی در اسکریپتی که برای سیسـتم می نویسید، زیاد ضروری است. بر مبنای بیشترین فروش، بیشترین تعداد افراد اضافه شده به تیم فروش هر از بازاریابها و موارد مشابه می توان اتوماتیک جوایزی جهت بهترین ها تعریف کرد.
این بخش با نمایش بهترین ها، باعث ایجاد انگیزه دربقیه بازاریابها جهت قرار گیری در این لیست می گردد.
۳. بخش پشتیبانی
ممکن است بگویید در تمام سیـستم ها اسکریپتها وجود دارد ولی در هیچ امکان برقراری ارتباط از سوی یک بازاریاب بابقیه بازاریاب ها وجود ندارد. چه بازاریابی که وی را معرفی کدره به سیسـتم و چهبقیه بازاریابها. این مورد به انتقال اطلاعات در سیسـتم یاری خواهد کرد و در نهایت به خوب شدن وضعیت فروش سیستم می انجامد به ویژه ی بازاریابی با معرف خود که تجربه بیشتری دارد در ارتباط باشد؛ در این حالت معرف جهت دریافت پورسانت بیشتر قطعاً نسبت به آموزش صحیح بازاریاب زیرمجموعه اقدام می نماید این در نهایت به سود سیسـتم خواهد بود.
پس بخشی مختص ارتباط بازاریابها با هم و با معرف خود ضروری است.
۴. نمودارهای فروش
وجود نمودارهایی برای نمایش وضعیت کار بازاریاب در اسکریپت شما که برای هر بازاریاب اطلاعاتی مانند موارد زیر را نمایش دهد:
تعداد کلیکهای انجام شده روی تبلیغات بازاریاب به تفکیک نوع تبلیغ مکان آن
تعداد فروشهای انجام شده توسط بازاریاب
و موارد مشابه
۵. انتقال اطلاعات
منظور از این بخش ارسال اتوماتیک پست الکترونیکی هایی حاوی اطلاعات ترین محصولات ، پرفروش ترین محصول روز، مطالب روش ی جدید ، شادباش مناسبتها به بازاریاب، پیام های مدیریت … است. اینها که در سیستم های فارسی عمدتاً فراموش شده هستند ، این امکان را به مدیریت می دهند تا با بازاریابها رابطه برقرار کرده و از این طریق نسبت به وفادار کردن وی، كار نمایند.
وفادار کردن بازاریاب یکی از مهمترین کارهایی است که مدیر سیستم همکاری در فروش بایستی انجام دهد.
ممکن است بسياري از موارد ی که ذکر شد، بسیار زیاد آسان به نظر آیند ولی در عین آسانی نقش بسیار زیاد مهمی در ثبات سیـستم ایفا می کنند. اما نکات خیلی دیگری هم می توان ذکر نمود که برای یک سیسـتم مفید باشد ولی چنین موارد ی خوب است در خلال کار سیستم و یا پروسه پیاده سازی آن توسط مشاوران سیسـتم بیان شده و پیاده سازی گردد.
باز هم تأکید میکنم که موارد فوق مضاف بر امکانات پایه ای یک سیستم لیست شدند وگرنه یک سری خصوصیات اگر در اسکریپت وجود نداشته باشند، دیگر نمی توان نام همکاری در فروش بر آن گذاشت.
آذر ۱۰, ۱۳۹۹
شهریور ۱۳, ۱۳۹۸
خرداد ۹, ۱۳۹۷
آبان ۹, ۱۳۹۶