امروزه بودجه بسياري از صاحبان کسب کارهای کوچک محدود است آنان نمی توانند از رسانه هایی مانند تلویزیون ، مجلات پرفروش و رادیو جهت تبلیغات استفاده کنند. حتی ارسال نامه مستقیم نیز تعرفه قابل توجه ی دارد. راه حل چیست؟ راهی بی شبیه وجود دارد که کاملا رایگان است و می تواند باعث شود تا پیام تبلیغاتی شما به عده کثیری از مخاطبان برسد. علاوه بر آن شما کسب کارتان معروف خواهید شد در نهایت بر درآمد شما افزوده خواهد شد.
درآمد,راهنمای کسب درآمد میلیونی,کسب و کار اینترنتی,کسب درآمد اینترنتی,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از اینترنت,کسب درآمد,زپو
مطالب مطبوعاتی ی در مجلات و روزنامه ها چاپ می شوند یا در وب سایتهای خبری انتشار می شوند ، باعث سرازیر شدن درآمد به کسب کار می شوند. حتی می توان با تهیه مطلبی جالب برای شبکه های تلویزیونی خبری، به مشهور یتی دست یافت که انجام اینکار با مصرف از تبلیغات نسبتا غیرممکن است . حتی چنانچه هیچ بودجه ای برای بازاریابی ندارید، باز می توانید از اینروش بخوب ی مصرف بکنید .
کتابها و مقالات زیادی در زمینه روشهای اثر گذار تهیه مطلب مطبوعاتی انتشار شده اند. با این وجود ترفندهایی وجود دارند که باعث جذاب تر شدن مطالب شما برای اهل رسانه خواهد شد اقطعا ل انتشار آنرا افزایش خواهد داد. استفاده از مطالب مطبوعاتی یکی از وسائل ضروری بازاریابی برای بیشتر شدن سريع فروش است.
برای موفق یت در انتشار مطالب برای رسانه ها به این سه نکته توجه نمایید.
۱- ابتدا اطلاعات واقعی و مهمی را تهیه بکنید .
خبر یا مطلب خود را به حادثه یا خبری با اهمیت زیاد که اخیرا مورد توجه گرفته است، ارتباط سازید. پس توجه را به خبری با اهمیت زیاد از شرکت خود مرتبط سازید. مانند ارائه محصولی جدید که مساله مهمی را حل می نماید ، فروش فوق العاده موارد مشابه.
۲- پیام را کوتاه نگاه دارید.
متن را تا جای ممکن کوتاه و تاثیر گذار نگاه دارید. همواره بیاد داشته باشید که این متن تبلیغات شما یا بروشور فروش محصول شما نیست، پس مطلب اصلی را با حداقل عبارت ها به مخاطب منتقل بکنید . از ذکر مقدمه هایی که مخاطب با آن آشنا است و اطلاعات جدید ی را به مخاطب نمی دهد، خودداری بکنید . جهت مثال در ابتدای مطلب خود ننویسید که تمام می دانند که استفاده دخانیات خیلی مضر خطرناک است. تمام این مورد را می دانند، بنابرین اندازه مطلب خود را با ذکر این موضوعات زیاد نکنید.
۳- مطالب مطبوعاتی را بطور مکرر منتشر بکنید .
اگر می خواهید در رسانه ها بیان شوید، برنامه ثابت و منظمی برای ارائه مطالب داشته باشید. بسياري از متخصصان این زمینه پیشنهاد می کنند که در ماه حداقل مطلب برای رسانه ها تهیه کرده و آنرا به رسانه های بسياري ارسال نمایید.
پیام را به گروه بزرگی برسانید، حتی اگر کسب کار شما خیلی کوچک است.
دست اندرکاران رسانه بدنبال مطالب خبرهایی هستند که جهت غالب مخاطبان جالب باشد. هرچه مخاطبان شما گروه بزرگتری باشند، اقطعا ل انتشار مطلب افزایش می یابد. اما اگر کالاها شما طوری است که تنها برای عده خاصی قابل مصرف است، خوب است مجلات و روزنامه های تخصصی در زمینه محصول را بیابید و مطلب خود را فقط به آنان ارائه دهید. بدین ترتیب غالب مخاطبان آن رسانه به مطلب شما علاقه خواهند داشت.
با دعوت خوانندگان به اقدام، فروش را ارتقا دهید.
صرفنظر از اینکه محصولات یا خدمات شما چطور هستند ، مطالب مطبوعاتی شما بایستی طوری تهیه شوند تا مخاطب را به کسب اطلاعات بیشتر ترغیب کنند. از اینآموزش استفاده کرده و اطلاعات ارتباط مانند شماره تلفن آدرس وب وبسایت را در مطلب جای دهید.
قبل از تهیه به این مساله فکر بکنید که بعد از انتشار خبر، با ارتباط گیرندگان چگونه برخورد خواهید کرد. چنانچه در مطلب از خوانندگان می خواهید که جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شما ارتباط بگیرند، آن اطلاعات را تهیه کرده اید؟ جهت مثال می توانید یک گزارش بصورت فایل پی دی اف ساخته از خوانندگان بخواهید که با شما ارتباط بگیرند تا آنرا برای شان از طریق ایمیل بفرستید. در تهیه گزارش علاوه بر فراهم نمودن اطلاعات ارزشمند ، به معرفی کالاها بپردازید و آنان را ترغیب به خرید نمایید. اینکار می تواند با اضافه کردن صفحات تبلیغاتی مجزا به گزارش انجام شود. اما شیوه دیگر آن است که در متن گزارش بطور غیر مستقیم کالاها خود را تبلیغ بکنید .
آذر ۱۰, ۱۳۹۹
شهریور ۱۳, ۱۳۹۸
خرداد ۹, ۱۳۹۷
آبان ۹, ۱۳۹۶